ח"כ טלי גוטליב: מודאגת מהשקט ברחוב הערבי

    אתר קול חי No Comments on ח"כ טלי גוטליב: מודאגת מהשקט ברחוב הערבי

    מקום שבו דלק או בית חולים משמש לפעולות טרור, הוא הופך מטרה מולבנת ולגיטימית. כמו בג'נין כשלא הפצצנו מסגד בו היו טונות של חומרי נפץ, איבדנו חייל מיחידת אגוז. מוסריות והומניות יתר הופכות להיות התאכזרות לעם שלנו" אמרה ח"כ גוטליב והוסיפה: "אני חוששת מאוד מכך שיקומו עלי מבית. השקט כעת מטריד אותי, אולי הם משמנים את הנשק"

    7:56
    01.05.24
    חדשות קול חי No Comments on אנרכיה באוניברסיטת קולומביה: המשטרה פרצה ועצרה עשרות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מה אפשר לעשות עם הגייס החמישי, אזרחים ערבים בעלי תעודות זהות כחולות שמזדהים עם הטבח אותו ביצע חמאס ימח שמם? ח"כ טלי גוטליב תוקפת ב'שטח משפטי' עם עו"ד נתנאל לאופר את החלטות ישראל במלחמה בעזה: "הבוקר פורסם שמועבר דלק לעזה לבקשת האו"ם. לדעתי זו התרפסות שלא לומר לוזריות אל מול האויב האכזרי והסדיסטי איתו אנחנו מתמודדים בוודאי נוכח מה שאמר מזכ"ל האו"ם ונוכח הבטחת ראש הממשלה שדלק יועבר רק בתמורה לחטופים. הבעיה הייתה בשבירת המצור, רק ברעב וצמא נוכל להביא משת"פים".

    "אני מכירה את החוק הבינלאומי זה מכבר. בדיני לחימה, מקום שבו דלק או בית חולים משמש לפעולות טרור, הוא הופך מטרה מולבנת ולגיטימית. כמו בג'נין כשלא הפצצנו מסגד בו היו טונות של חומרי נפץ, איבדנו חייל מיחידת אגוז. מוסריות והומניות יתר הופכות להיות התאכזרות לעם שלנו" אמרה ח"כ גוטליב.

    גוטליב הוסיפה: "אני חוששת מאוד מכך שיקומו עלי מבית. היו מקרי רצח קשים במגזר הערבי, והשקט כעת מטריד אותי, לא יודעת.. אולי הם משמנים את הנשק. טוב עושה הציבור שמתחמש, טוב עושה הציבור בכיתות הכוננות. אני נזהרת… הנכווה ברותחין נזהר בצוננין".

    "דמוקרטיה היא קודם כל מתגוננת, היא יכולה להשמיד את עצמה. היא לא ערך בפני עצמו, יש זכויות במקביל אליה. החוק הישראלי יש הכל מהכל רק צריך להכיר אותו ולהשתמש בו" סיכמה ואמרה: "צריכים להכות באויבנו ללא רחם, תוך שמירת זכויות האדם וחופש הביטוי רק בעת מלחמה לא למתוח את הזכויות הללו".

    האזינו:

     



    0 תגובות